Najčastejšie otázky a odpovede

V čom je Connex iný ako ostatné vyhľadávacie systémy?
Connex sa od ostatných vyhľadávacích systémov líši najmä prepracovanou celoeurópskou infraštruktúrou, čo umožňuje efektívne dohľadanie vozidla v rámci celej Európy a v ďalšich partnerských krajinách. Jednotlivé bezpečnostné agentúry sú online prepojené kvôli rýchlej distribúcii poplachovej informácie. To znamená, že odcudzené vozidlo v prípade krádeže je majiteľovi navrátené v najkratšom možnom čase. Výhoda celoeurópskej siete má mimoriadny význam vzhľadom k tomu, že väčšina odcudzených vozidiel končí v zahraničí.
Vie zlodej zistiť že mám v aute namontovaný systém Connex?
Nie. Systém Connex je vo vozidle nainštalovaný v interiéri vozidla na skrytom mieste takže nie je viditeľný. Naše akreditované montážne strediská umiestnia zariadenie bezpečne v útrobách vozidla mimo dosahu zlodejov.
Bude zariadenie funkčné pri odpojení autobatérie?
Áno, všetky jednotky Connex majú záložnú batériu. Pri odpojení autobatérie sa automaticky odošle signál na pult bezpečnostnej služby, z ktorého Vás následne kontaktujú a overia si či Vaše vozidlo nebolo ukradnuté.
Funguje systém Connex aj mimo Slovenskej republiky?
Áno. Vozidlo je možné vyhľadať v každej krajine kde existuje GSM pokrytie. Takisto spolupracujeme so sieťou bezpečnostných agentúr v 36 krajinách Európy a v Rusku. Connex zabezpečuje komunikáciu v lokálnom jazyku. Často sa totižto stáva, že vozidlo je nájdené za hranicami Slovenskej republiky.
Kto bude mať prístup k mojím údajom?
Všetky údaje o zákazníkovi a vozidle sú chránené Zákonom o ochrane súkromných údajov takže žiadna neautorizovaná osoba k ním nemá prístup. V prípade ak zákaznik kontaktuje pult bezpečnostnej služby, bude mu položená séria bezpečnostných otázok pre overenie identity. Pult bezpečnostnej služby môže lokalizovať vozidlo len v prípade poplachu.
Čo nastane v prípade ak bolo moje vozidlo ukradnuté ale pult bezpečnostnej služby sa mi nevie dovolať?
Výjazd zásahového vozidla bezpečnostnej služby a vozidla polície je možný v závislosti od miestnej legislatívy len po potvrdení poplachu od užívateľa vozidla. Ak Vás pult bezpečnostnej služby nevie kontaktovať, bude to skúšať naďalej na všetkých poskytnutých telefónnych číslach a zároveň monitorovať aktuálnu polohu Vášho vozidla.
Ako mám postupovať ak cestujem na dovolenku alebo na pracovnú cestu?
Pult bezpečnostnej služby musí mať kontakt na Vami nominovanú osobu, ktorú môže kontaktovať v prípade poplachu alebo krádeže. Polícia vyžaduje identifikáciu od majiteľa vozidla alebo od osoby, ktorá disponuje kľúčom k vozidlu. Preto je potrebné informovať pult bezpečnostnej služby ak nebude možné kontaktovať priamo Vás.
Čo sa stane v prípade že stratím kartu vodiča
Pre zníženie rizika je potrebné krádež alebo stratu karty ohásiť okamžite na zákazníckom čísle. Systém je možné núdzovo deaktivovať prostredníctvom webovej aplikácie alebo požiadať zákaznícku linku o núdzovú deaktiváciu systému.
Kde mám nosiť kartu vodiča?
Vašu kartu vodiča je potrebné chrániť a nenosiť na zväzku s klúčmi od auta. Takisto nenechávajte kartu vodiča odloženú vo vozidle.
Obsahuje karta vodiča batériu a ako ju vymením?
Áno. Batéria v karte vodiča by mala vydržať aspoň 12 mesiacov. V prípade, že batéria bude slabá, zákaznik obdrží SMS. Typ použitej batérie je CR2032.
Čo robiť v prípade ak mi bolo odcudzené vozidlo ale pult bezpečnostnej služby ma nekontaktoval?
V takomto prípade je potrebné okamžite zavolať na zákaznícku linku pultu bezpečnostnej služby a nahlásiť krádež telefonicky.